SEO – Compania mea pe Google Maps

După ce am publicat peste 400 articole, din care marea majoritate sunt pe prima pagină în Google, suntem în măsură să vă propunem o campanie de SEO local! Astfel, venim în sprijinul afacerilor care vizează o poziție în elita nișei lor. Iată cum:

 

Campanie de creștere a vânzărilor printr-o poziție de top în Google, la prețuri accesibile pentru orice afacere locală!

 

Dacă Facebook sau Instagram sunt destinate socializării, Google rămâne cea mai importantă platformă, când vine vorba de intenția de cumpărare. Milioane de oameni intră zilnic pe Google pentru a căuta servicii locale, care să le rezolve problemele specifice.

Vorbim aici despre o mulțime de viitori cumpărători pentru una din afacerile din domeniul tău. Toți fac o căutare pe Google și aleg în funcție de ceea ce găsesc la îndemână – distanță, relevanță, popularitate etc. Statisticile arată că foarte puțini ajung să acceseze pagina 2.

Ca să ai și tu o șansă de a obține vânzări de la acest public mare, trebuie să fii pe prima pagină în Google. Iar cel mai bun loc din care poți ieși în evidență este între primele trei rezultate din Google Maps! Cum faci asta?

  • Îți creezi un profil Google pentru afacerea ta/Google My Business (similar cu o pagină de Facebook)
  • Adaugi câteva elemente (descriere, orar de funcționare, cuvinte-cheie relevante pentru afacerea ta și în linie cu ceea ce ar putea căuta potențialii tăi clienți etc)
  • Încerci să atragi recenzii de la clienții existenți și platforme de notorietate cât mai mare, care să ofere un link către site-ul vostru

Ultimul punct pare cel mai dificil, mai ales partea cu link-urile. Vestea bună este însă că prea puțini concurenți din zona ta ajung până la acest punct.

Un profil optimizat pe Google poate face ca telefonul tău să sune mult mai des decât acum când, dacă site-ul tău nu apare pe prima pagină, ratezi o mulțime de oportunități.

 

De ce să investești în Google Maps?

 

Toate cele de mai sus, le poți încerca și singur(ă). Întrebarea este – merită oare? E un proces care durează și e posibil să faci greșeli costisitoare.

Antreprenorii inteligenți știu să se concentreze pe activități productive și nu pe sarcini consumatoare de timp. Chiar dacă această strategie aduce în cele din urmă vânzări, e necesară multă muncă manuală, pe care nu o recomandăm cuiva care încearcă pentru prima oară.

În același timp, e foarte greu să găsești audiența potrivită pe Facebook sau Instagram, care chiar să cumpere de la tine. De cele mai multe ori, oamenii nu fac scroll în news feed, văd o postare (sponsorizată) despre serviciile tale și își amintesc că au o problemă. 

Dacă chiar au acea problemă, merg pe Google să caute furnizori!

Iată la ce să te aștepți în urma unei campanii de Google Maps:

  • Rezultate vizibile pe termen lung – creșterea organică sustenabilă te poate păstra mult timp pe prima pagină în Google
  • Investiție mai eficientă, în comparație cu Facebook sau Google Ads (proiecte punctuale, de cele mai multe ori nefăcând parte dintr-o strategie)
  • Creștere evidentă a traficului pe site-ul tău
  • Reputație ridicată și acces la poziția de lider în domeniul tău
  • Vânzări și profituri mai mari

E foarte probabil ca atunci când auzi de SEO, să ți se pară un termen derizoriu. Probabil că ți-au bătut mulți consultanți la ușă, să îți promită că te vor aduce instant pe prima pagină Google. Alții mai profesioniști, poate ți-au spus că durează, dar ți-au cerut o mulțime de bani, iar tu nu ai buget pentru așa ceva.

De aceea, iată ce-ți propunem noi:

 

Plan de 5 luni pentru îmbunătățirea poziției în Google Maps

Strategia este potrivită pentru nișe locale/zone metropolitane și e menită să îți aducă afacerea în top 3 furnizori listați în Google Maps, la o căutare pe domeniul tău.

 

LUNA 1 – AUDIT

Facem analiza pieței locale și stabilim top 3 cuvinte-cheie pe care să ne concentrăm. Principalele criterii de selecție sunt nivelul concurenței și gradul de atractivitate al nișei (dacă există cerere/căutări suficiente pe Google). Ne uităm inclusiv la ce au făcut principalii competitori pentru a ajunge pe prima pagină în Google, în special pe ce site-uri apare link către website-ul lor.

În funcție de rezultate, realizăm auditul site-ului tău și stabilim măsuri de îmbunătățire pentru a răspunde acestor cuvinte-cheie. De asemenea, analizăm pagina de pe Google Maps/GMB (dacă există, dacă nu, o deschidem tot în această lună).

LUNA 2 – OPTIMIZARE INTERNĂ

După ce Google ne aprobă contul de companie (poate dura până la maxim 2 săptămâni), depunem demersurile pentru ca acesta să fie relevant pentru cuvintele-cheie vizate. Este nevoie de numele afacerii, date de contact, descriere consistentă, orar de funcționare, poze, video, listare produse/servicii. Foarte important e să ne obișnuim să facem o postare pe săptămână, conținând noutăți sau oferte speciale. Având un cont activ, Google ne va premia așa cum ne dorim.

Tot în această lună, venim îmbunătățiri la website-ul firmei. Nu e suficient ca site-ul tău să fie atractiv, trebuie să și răspundă la ceea ce ar vrea să vadă Google. Aici sunt foarte multe elemente tehnice de care ținem cont, nu intrăm în detalii fiindcă nu de asta ești aici, dar le putem pune la dispoziție la cerere.

Nu în ultimul rând, punem bazele unei strategii de atragere a noi recenzii pentru afacerea ta.

LUNA 3 – MANAGEMENTUL ȘI MARKETINGUL REPUTAȚIEI

Chiar dacă recenziile nu influențează în mod direct poziția în Google Maps, sunt vitale pentru succesul afacerii tale. Ele îți atrag click-uri către site sau telefoane din partea prospecților, atâta vreme cât ai o medie bună a recenziilor.

Vedem deseori situația în care un potențial cumpărător are de ales din top 3 Google Maps dintre afaceri cu și fără sau cu puține testimoniale.  O medie mai bună, formată dintr-un număr mai mare de recenzii, e de foarte multe ori mai relevantă decât poziția efectivă în Google.

În această lună, dezvoltăm o strategie de atragere a cât mai multor recenzii pentru afacerea ta. Pe larg, aici.

LUNA 4&5 – OPTIMIZARE EXTERNĂ

În acest moment, ar trebui să vedem deja rezultate palpabile. În timp ce continuăm postările pe Google, monitorizarea site-ului și a strategiei de obținere a recenziilor, începem să ne uităm și în exterior.

Îți listăm afacerea acolo unde se poate, pe site-uri care vorbesc sau ar putea să vorbească despre nișa ta. Lucrând de ceva vreme împreună, suntem capabili deja să îți înțelegem specificul, punctele tari pe care putem insista în comunicare. Scopul este să aducem website-ul tău, implicit serviciile tale, în fața a cât mai multor potențiali cumpărători.

LUNA 6+ – MONITORIZARE ȘI CONTROL

La începutul lunii a 6-a, ar trebui să ne bucurăm deja de poziții prefențiale în Google, atât în zona organică dar și în hartă.

Nu ne rămâne altceva decât să monitorizăm rezultatele, să implementăm alte măsuri corective și, mai ales, să ne asigurăm că afacerea ta rămâne lider în aria ta.

Construim o relație pe termen lung și tarifăm pe măsură: accesibil și corect!

 

Detalii despre modul de tarifare

 

 

O campanie SEO cu specific GMB nu trebuie în niciun caz să promită rezultate imediate. Durează analiza pieței, implementarea măsurilor și, mai ales, durează până când Google îți înțelege conținutul. Compară toți competitorii din aceiași categorie și îi favorizează pe cei cu calitate superioară.

Există și clienți care se bucură de vânzări crescute în câteva săptămâni de la începutul unei campanii. Noi am construit acest plan de 5 luni, tocmai pentru a acoperi toate necunoscutele.

În același timp, SEO GMB nu trebuie să fie costisitor, mai ales pentru o afacere care, de cele mai multe ori, concurează în primul rând pe plan local. Normal că nu ai accesat programe SEO, atâta vreme cât ți s-au cerut tarife exorbitante. Doar și pentru că ai citit cu atenție până aici și tot ai o mică idee despre necesitatea unui astfel de program.

Legat de tarife, îți propunem un mod de lucru unic în România. În niciun caz nu vom factura sume pe care nu le poți duce din încasările actuale. În același timp, nu ne oprim la îndeplinirea obiectivului, te lăsăm acolo unde ești și ne orientăm către clientul următor.

Îți propunem un parteneriat pe termen lung, pentru că dorim să ne mândrim cu faptul că și datorită nouă, o afacere se bucură de succes. În plus, credem că mai degrabă ne vei plăti atunci când vei avea rezultate, decât la început, când părem ca toți ceilalți care promit marea cu sarea…

Iată cum lucrăm:

  • Pentru lunile 1-5, tariful este menit să acopere principalele costuri. Este ceva mai mare decât ceea ce urmează dar mai mic decât orice ți-a propus în trecut un consultant SEO cât de cât serios.
  • Începând din luna 6, tariful este și mai mic și include abonament lunar pentru mentenanța campaniilor + rată de succes pentru o poziție de top în Google.
  • În cazul în care obținem o poziție în top 3 pentru cuvântul-cheie principal, mai devreme de luna 6, abonamentul lunar scade la valoarea de la punctul anterior (mentenanță + rată de succes).
  • În cazul puțin probabil în care nu obținem rezultatul vizat după luna 5, vom factura doar abonamentul lunar, iar acțiunile corective, le vom implementa gratuit.

Nu-i așa că e un mod de calcul corect?

 

Dă startul aici campaniei de creștere a poziției în Google!

Îți aducem noi vânzări, prin SEO pe Google Maps, la prețul corect!

Analiză cuvinte-cheie & competitori

Creare & optimizare cont de companie pe Google

Optimizare SEO website

Strategie demonstrată de creștere a numărului de recenzii

Reputație de 5 stele pentru afacerea ta

și multe altele!