Agenția de PR și Branding Personal – Tudor Communication – dă startul unei campanii de promovare a comunicării cu valoare de informaţie și lansează singurul concept de evenimente care își propune să facă educație în comunicare! Brands that Value reunește jurnaliști, PR, marketeri și directori de companii.
Într-o lume aflată tot mai mult în căutarea de informații corecte, oneste, relevante și de impact, dezbaterile Brands that Value vor analiza procesul de comunicare din perspectiva tuturor actorilor implicaţi şi vor genera idei noi pentru îmbunătăţirea modului în care companiile, indiferent de mărime, comunică cu publicul lor.
Primul eveniment Brands that Value va avea loc la Arcub Gabroveni, în data de 29 octombrie, începând cu ora 18.00, iar pe scenă vor urca speakerul american Matthew K. Cross, jurnaliștii Lucian Mîndruță și Paula Rusu și antreprenorii Ionuț Budișteanu și Mihai Pasti.
Elita României este partener Brands that Value!
Ne-a cucerit promisiunea de valoare a noului concept. Sunt deja mulți ani de când informațiile din media nu mai generează încredere pentru publicul cititor. Reportajele valoroase sunt, de cele mai multe ori, la capitolul și altele, iar principalele eforturi editoriale sunt canalizate către știri senzaționale.
În acest context, se pune întrebarea dacă publicul care accesează acest gen de știri coincide cu audiența vizată prin investiții masive în publicitate online. Sunt campaniile online eficiente? Își doresc cu adevărat marile branduri să se asocieze cu o astfel de presă?
Brands that Value încearcă să găsească soluții pentru aceste dileme, așezând la aceeași masă actorii principali: reprezentanți ai companiilor în căutare de canale noi de comunicare, respectiv jurnaliști sau platforme media care se încăpățânează să producă exclusiv calitate.
Noi, Elita României, cu siguranță facem parte din a doua categorie. Dacă ne citiți de ceva vreme, cunoașteți un pic povestea noastră. Ne-am înființat în iulie 2018 din dorința de a oferi inspirație, prin reportaje consistente despre oameni mai mult sau mai puțin cunoscuți din România. Numitorul lor comun este valoarea, iar noi încercăm să punem „pe hârtie” experiențele prin care au trecut, mesaje pe care ar trebui să le audă cât mai mulți vorbitori de limba română.
Tocmai de aceea, nu aveam cum să nu susținem acest demers. Noi, cei mici, aveam nevoie de o voce comună care să reprezinte interesele celor care educă, prezintă oportunități, schimbă mentalități. Credem cu tărie că inițiativa echipei Tudor Communication poate construi fundația unui alt mod de a face jurnalism în România!
Cine este Tudor Communication
Tudor Communication a fost desemnată recent cea mai performantă agenție de PR, în categoria cifră de afaceri sub un milion de euro, la ediția din 2019 a PR BIZ Awards. Totodată, Tudor Communication a urcat anul acesta până pe poziția 17, în topul celor mai performante 30 de agenții de PR, cu o cifră de afaceri de 272.425 de mii de euro în 2018.
Tudor Communication a reușit, în ultimul an, să marcheze câteva premiere în comunicare. Prima dintre ele a fost înscrierea Hospice Casa Speranței în Guinness World Records, prin înregistrarea recordului “Cel mai mare mozaic de baloane format din oameni”, pe 30 august 2019, la Constanța. A urmat lansarea plății cu cardul în piețele din România, campanie desfășurată în Sibiu, Galați și Iași și care are potențial ca, în 2020, să se extindă la nivelul întregii țări.
“Social media este foarte importantă în comunicare, dar nu este și nu va fi totul. Mijloacele de comunicare tradiționale încă funcționează și trebuie adaptate și reinventate. Însă fără o bază corectă și o abordare comună, pornind de la nevoile principalilor actori, rezultatele vor avea întotdeauna de suferit. Ne propunem să găsim soluții, știm că e cu bătaie lungă, dar toate persoanele cu care am vorbit deja, indiferent că sunt jurnaliști sau reprezintă o companie, sunt foarte interesate în a găsi un limbaj comun”, a declarat Mihaela Raluca Tudor, CEO Tudor Communication.
Cum participi si tu la Brands that Value?
Brands that Value este pentru tine, dacă ești jurnalist, marketer sau reprezinți o companie de PR. Dacă ești director de comunicare pentru un brand sau chiar antreprenor și cauți metode de a te face mai cunoscut în mediul online.
Pe site-ul evenimentului găsești mai multe detalii despre concept, beneficii, speakeri sau program. Te poți înregistra trimițând un mesaj aici, cu subiectul ”Brands that Value” și precizând datele tale de contact (nume, funcție, companie, telefon, email, website).
Ne vedem în 29 octombrie, ora 18, la Brands that Value!
Lasă un răspuns
Tu ce părere ai?Lasă un comentariu!