Beery.ro

Începutul verii calendaristice declanșează automat un consum uriaș de bere, iar pentru membrii Elita României, am pregătit un inedit cadou-surpriză, oferit de Beery.ro: un pachet cu opt sticle de bere deosebite, care nu pot fi găsite în hypermarket-urile noastre. Iată detaliile concursului nostru în urma căruia unul dintre personajele despre care scriem va fi recompensat cu acest cadou premium!

 

Fiecare sticlă în parte este o experiență deosebită atât din punct de vedere al gustului și calității, cât și din punct de vedere vizual. Și ca să nu pară plictisitoare, fiecare bere este diferită și ca formă și ca intensitate, având o poveste specială în spate.

Practic, cu ajutorul celor opt sticle de bere, faci un mic tur al Europei, la nivelul simțurilor, care te poartă din Belgia în Polonia și din Cehia în Rusia. Și chiar dacă nu ești fanul unui anumit tip de bere, niciuna dintre cele opt blonde nu va dezamăgi.

Fie că este vorba de ceva mai cumpătat, cu mai puțin alcool, sau fără gluten, fie că preferi senzațiile mai tari și un gust mai puternic, cutia magică de la Beery te va surprinde în mod plăcut și te va ajuta să treci mai ușor peste zilele călduroase.

Hristo Radichev, co-fondatorul Beery. Photo by Georgi Kazakov

De unde a început totul

Totul a pornit în vara lui 2016, în Bulgaria, când Hristo Radichev, co-fondatorul Beery, a primit ideea din partea celui mai bun prieten al său, la întoarcerea acestuia din străinătate. Acolo, văzuse un pachet cu șase beri populare din mai multe țări și a decis să deschidă o firmă care să ofere, drept cadou sau sub formă de abonament, cutii cu bere mai puțin cunoscută sau din țări îndepărtate, precum Japonia, Argentina sau Sri Lanka.

Eu a trebuit să dezvolt modelul afacerii și partea creativă ca urmare a specializării mele în marketing. Am făcut și un studiu și așa am aflat că în Bulgaria erau foarte multe magazine de bere artizanală, dar care ținteau un public specific și foarte restrâns și care nu existau online. La începutul lui decembrie 2016, am dezvoltat un mic site și un sistem complex de a gestiona stocurile. Am vrut să lansăm totul înaintea Crăciunului întrucât ne-am gândit că aceste cutii ar fi o idee bună pentru un cadou.

Astfel, au fost imprimate 100 de cutii, iar site-ul a fost lansat Beery.rope 14 decembrie 2016 cu următoarea prezentare: ia o cutie cu opt beri din întreaga lume, ale unor brand-uri mai puțin cunoscute, din cel puțin șase țări și cu cel puțin patru caracteristici diferite. În interiorul cutiei, există și o scurtă descriere a sticlelor de bere și o scrisoare personalizată cu urări de bine adresate destinatarului.

Vânzările au mers foarte bine și până la Crăciun se epuizaseră toate cutiile. Astfel că Hristo și partenerul său s-au gândit că ar putea fi o idee bună.

Au mai imprimat alte 200 de cutii pe care le-au vândut până la mijlocul lui februarie. Apoi, s-a stabilizat lanțul de furnizare și s-a ajuns la o medie de aproximativ 200 de cutii vândute pe lună, cu vârfuri în anumite perioade.

Totodată, a prins contur și ideea de abonamente, pe trei, șase sau 12 luni, valabilă doar în Bulgaria.

 

 

Cum a ajuns Beery în România

În scurt timp, Beery a devenit foarte populară și a ajuns să livreze bere pentru evenimente mai mari cu propriul brand sau pentru petreceri corporate. Mai mult, a apărut pe tot mai multe bloguri și vloguri, pentru că influencerii bulgari au îndrăgit cutiile-surpriză.

În 2017, însă, Hristo Radichev a rămas singur în afacere, după ce prietenul său a primit job-ul visurilor sale și a renunțat la acest proiect. Așa că Hristo a cumpărat firma și s-a gândit să intre și pe piața din România. Se întâmpla la începutul lui 2018, dar mai mult cu frâna de mână trasă din cauza problemelor de logistică, rezolvate între timp. Hristo Radichev:

Până acum, în Bulgaria, am vândut un camion de bere, adică aproximativ 5000 de cutii și am propria mea marcă de bere, disponibilă doar în pachet, fără a fi vândută în retail. Acum, lucrez la o bere și mai puternică și care va avea drept țintă, în special, clientela masculină. Asta, deși 75 la sută din clienții noștri din Bulgaria sunt femei, care cumpără cutiile pentru a le face cadou iubiților sau soților. Am planuri similare și pentru România și, dacă totul decurge bine, poate în această toamnă voi lansa afacerea și în Ungaria.

Beery.ro

Cutia cu cele opt sticle de bere specială poat fi comandată de pe site-ul afacerii, la prețul de 140 de lei. În același timp, unul dintre eroii din Elita României o va primi cadou!

 

Cine câștigă premiul?

Toate articolele publicate pe site-ul nostru în perioada 1-30 iunie 2019 intră în acest concurs. Pe 1 iulie, tragem linie, iar personajul principal al celui mai accesat articol câștigă cutia cu cele opt sticle de bere!

Pentru a face asta, ne vom folosi de secțiunea din homepage care listează cele mai citite articole din ultimele 30 zile. Pe 1 iulie 2019, ora 17 (ora României!), butonul print screen va imortaliza cel mai vizualizat articol, implicit câștigătorul!

În concurs intră doar reportajele publicate începând cu 1 iunie 2019. Cei care vor decide așadar câștigătorul sunteți, voi, cititorii! Printr-un share pe Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram sau orice alt perete, puteți aduce puncte prețioase eroului preferat.

Urmărește așadar postările zilnice de pe pagina noastră de Facebook, alege reportajele preferate și distribuie-le pe cele care te atrag cel mai mult. Fiecare nouă accesare îl aduce pe eroul tău preferat mai aproape de premiul de la Beery.ro!

În ceea ce ne privește, echipa de contributori va continua să scrie ca și cum acest concurs nu ar exista. Vom alege aceiași oameni pentru reportaje, în aceeași măsură în care îi vom evita pe cei care nu simțim că își merită (încă) locul în Elita României.

La final, mulțumim încă o dată Beery.ro. Și fie ca cel mai popular să câștige!

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Tu ce părere ai?
Lasă un comentariu!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *