Atelier Bolero este o afacere cu suflet, inițiată și dezvoltată în pandemie, în vremuri vitrege, dar propice ideilor mărețe. Vremuri care pe unii i-au înfricoșat, dar altora le-au dat aripi să își vadă visele cu ochii. În spatele brandului stau două femei curajoase, cu inițiativă, pline de creativitate și ambiție: Anca Balaș și Ecaterina Nicolescu.
Nu doar că au decis să creeze un brand împreună în pofida condițiilor provocatoare economice și politice, dar au o relație mult mai profundă. Le leagă o prietenie de 25 ani și acum au împreună un proiect de suflet, ceva drag la care lucrează cu pasiune.
Atelier Bolero – semnificație și idei
Atelier Bolero este un brand autentic românesc inedit care creează haine pentru femei. Până aici nimic deosebit, sunt mii de creatoare de haine în România. Totuși, atenția și grija pentru cliente le diferențiază de alte branduri, fiindcă principalul obiectiv este să își facă mereu clientele fericite și să le ofere cele mai bune servicii.
Afacerea a luat naștere în 2019, dintr-o pasiune pentru croitorie, dar mai ales dintr-o necesitate. Vorbim de nevoia fiecărei femei de a avea o identitate proprie recognoscibilă prin intermediul vestimentației.
Hainele unei femei vorbesc despre personalitatea sa, dar și despre starea de spirit din acea zi. Fiecare bluziță spune o poveste. Nu este doar o bluză, este o opinie, o idee, o emoție, o stare de spirit.
Hainele create de cele două co-fondatoare se potrivesc mănușă femeii de succes. Sunt o expresie liberă și originală a femeii antreprenor, femeii care caută succesul și mai ales, femeii care s-a săturat de haine în serie. Această femeie refuză să mai poarte haine de duzină, de o calitate cel puțin îndoielnică și alege calitatea.
La Atelier Bolero, piesele vestimentare aduc în prim plan atât calitatea, cât și feminitatea și eleganța. Oferă clientelor acces la piese vestimentare premium, care vin cu un design original pentru a completa perfect o ținută și a o transforma într-una cu totul deosebită.
Sunt create cu mare grijă haine versatile și confortabile, îmbogățite cu diverse detalii ce oferă o notă de eleganță și bun gust oricărei ținute. Piesele respectă marile linii clasice, dar vin cu un strop de noutate care le face ușor de purtat în nenumărate combinații si situații.
Anca Balaș: Cum se simt hainele, câtă bucurie aduc ele este esențial pentru noi
Este adevărat că afirmarea unui brand tânăr este anevoioasă într-o industrie atât de competitivă, dar grija și atenția pentru client sunt cele care fac diferența.
Cele două co-fondatoare și-au început drumul în antreprenoriat printr-un bagaj de idei proprii, dar pe parcurs au adoptat din ideile clientelor. Era o decizie logică din moment ce pentru ele fac haine și este normal, dezirabil să le ofere ce își doresc.
Recent au lansat și serviciile made-to-measure, adică servicii de croitorie la comandă, cum se făcea odată, dar într-un mod modern. De ce-ul din spatele acestei decizii este faptul că „fiecare femeie este unică și dorește să fie diferită”.
Este binecunoscut faptul că de când sunt mici, fetele încearcă să fie diferite și originale. Uneori, numai când văd aceeași rochiță pe alte fete se supără. Ar fi vrut să fie unice. Această dorință de a ieși în evidență cu piese vestimentare unice se păstrează ca un motto personal.
Cele două co-fondatoare investesc o cantitate mare de timp în brandul lor și o fac cu cea mai pură pasiune. Deși au joburi full time în domenii diferite, iar atelierul este o pasiune, muncesc cu drag și spor pentru clientele lor.
Planurile de viitor includ creșterea vizibilității în mediul online, lucru care cere eforturi permanente pe care le fac alături de agenția de publicitate parteneră. De asemenea, vor să își extindă numărul de magazine fizice în care se regăsesc produsele Atelier Bolero.
Direcții de dezvoltare
Astăzi, Atelier Bolero înseamnă „o echipă de 5 femei puternice, pasionate de ceea ce fac, extrem de motivate și dedicate să construiască împreună un brand de succes.” Este un lucru extraordinar ca antreprenor să ai alături persoane remarcabile, adevărate autorități în domeniul lor de activitate care oferă expertiză pentru a crește și a evita greșelile.
Ecaterina Nicolescu ne-a confirmat că echipa actuală este extrem de valoroasă. Își propun creșterea echipei fără să diminueze calitatea impecabilă a produselor, fapt ce poate părea dificil. Acest lucru va fi posibil doar dacă producția este realizată exclusiv în propriul atelier.
Pe de altă parte, își doresc să extindă gama de produse. Au pornit de la ținute office, au adăugat pe parcurs ținute casual, iar noua colecție va aborda segmentul ținutelor de ocazie. De asemenea, vor lansa un produs marcă înregistrată OSIM și un nou proiect fashion. Vor avea și un colaborator-surpriză, o persoană „foarte specială și iubită de mulți români.”
Despre prietenia dintre cele două fondatoare s-a scris în mai multe publicații, dar niciodată nu este prea mult. Ecaterina Nicolescu ne confirmă:
Este un lucru foarte rar și extrem de prețios pentru amândouă: să te bazezi pe cineva întotdeauna, să te susții reciproc, să faci lucruri împreună.
Analizând atent reușitele acestui brand vestimentar, este evident că succesul constă în pași mici înainte. Aici includem neapărat prima colecție, prima comandă înregistrată, clientele care revin pentru mai multe haine de calitate, însă în primul rând „OAMENII care s-au alăturat pe parcurs proiectului nostru.”
Lecția de viață oferită de Atelier Bolero este că prin ambiție, curaj, efort și perseverență, toate visele devin realitate. Merită să rămânem aproape de acest brand, curioși să le urmărim evoluția!
Lasă un răspuns
Tu ce părere ai?Lasă un comentariu!